sürücü motorun o anda tam olarak hangi pozisyonda olduğunu bilmesi ve kalkış anında ve yük altında ilk veya sıradaki adımı hangi fazla atacağını bilmesi gerekiyor. özellikle düşük devirli yüksek tork gerektiren uglamalarda bu şart.BLDC sürücülerdeki hall sensörler neyi kontrol etmek için kulllanılıyor? Hızı mı, yönümü? Kullanılmaz ise ne olur?
Bu bilgi olmaz ise ne oluyor hocam. Aklıma takılan bu. Dönüş yönü mü hatalı oluyor yoksa başka etkileri de var mı?kalkış anında ve yük altında ilk veya sıradaki adımı hangi fazla atacağını bilmesi gekiyor.
Bu bilgi olmaz ise ne oluyor hocam. Aklıma takılan bu. Dönüş yönü mü hatalı oluyor yoksa başka etkileri de var mı?
Bu bilgiyi kullanmazsan ne olur?Bu bilgi olmaz ise ne oluyor hocam. Aklıma takılan bu. Dönüş yönü mü hatalı oluyor yoksa başka etkileri de var mı?
Asenkron motorlarda rotor pozisyonunu bilmek gerekiyormu? bilmek gerekli ise şebeke ile çalıştırdığımızda motor nasıl dönüyor?Asenkron motorda ya V/F Surucu yapiyorsun ya da vektor kontrol teknigiyle rotor pozisyonunu sensorle olcuyor ya da tahmin ediyorsun.
Surucusuz calistiracaksan ya da Vector Control teknigi kullanmayan suruculer kullanilacak ise rotor pozisyonunla isimiz olmaz.Asenkron motorlarda rotor pozisyonunu bilmek gerekiyormu? bilmek gerekli ise şebeke ile çalıştırdığımızda motor nasıl dönüyor?
programın çok iyi olması lazım hiçbir gereksiz gecikme, hiçbir zaman keybettiren hesap, döngü olmaması lazım.Şimdi tam olarak anladım çok güzel anlattınız teşekkür ederim.
ATMEGA328 ile 3 faz donanımsal spwm üretebilirmiyim acaba?
Bu söylediğin yazılımsal pwm içindi sanırım ?programın çok iyi olması lazım hiçbir gereksiz gecikme, hiçbir zaman keybettiren hesap, döngü olmaması lazım.
'HOW TO GENERETE ATMEGA328P SPWM' olarak arat.