Merhaba arkadaşlar.
İs için istanbuldayim. Ulaşım için bu aracı verdiler. İlk defa hem elektrikli hemde yakıtlı bir araç kullanıyorum.
Açıkçası aracın Elektrik kısmı beni biraz hüsrana uğrattı. Yada benim beklentilerim daha yüksekti.
Araç dolu aku ile yaklaşık şehir içinde 10 - 15 dakikalık seyahatte aku bitiyor. Hemen motora geçiyor. Ve sarj etmeye başlıyor. Şarj durumunu da takip ediyorum deşarj olma süresi kadar sürede yani 10 - 15 dakikalık performanslı bir suruste aku %90 civari kapasiteye çıkıyor. Cok hızlı şarj olup çok hızlı deşarj oluyor. Araç yine yokuş aşağı giderken yakıtlı motoru kapatıp elektrikli motorla hemen aku sarjina geçiyor. Yolda giderken gazdan ayağınızı çektiniz ve motor firen yapıyorsunuz bu süreçte de Elektrik motoru şarja başlıyor. Bu durum Elektrik motoru ile yakıtlı motor arasi geçişleri çok arttırıyor.
Araçta 1.3 kW aku kapasitesi var. Bence aku kapasitesi biraz daha yüksek olabilirdi.
Araçta bulunan elektrik motoru hem jeneratör hem motor olarak çalışıyor.
İs için istanbuldayim. Ulaşım için bu aracı verdiler. İlk defa hem elektrikli hemde yakıtlı bir araç kullanıyorum.
Açıkçası aracın Elektrik kısmı beni biraz hüsrana uğrattı. Yada benim beklentilerim daha yüksekti.
Araç dolu aku ile yaklaşık şehir içinde 10 - 15 dakikalık seyahatte aku bitiyor. Hemen motora geçiyor. Ve sarj etmeye başlıyor. Şarj durumunu da takip ediyorum deşarj olma süresi kadar sürede yani 10 - 15 dakikalık performanslı bir suruste aku %90 civari kapasiteye çıkıyor. Cok hızlı şarj olup çok hızlı deşarj oluyor. Araç yine yokuş aşağı giderken yakıtlı motoru kapatıp elektrikli motorla hemen aku sarjina geçiyor. Yolda giderken gazdan ayağınızı çektiniz ve motor firen yapıyorsunuz bu süreçte de Elektrik motoru şarja başlıyor. Bu durum Elektrik motoru ile yakıtlı motor arasi geçişleri çok arttırıyor.
Araçta 1.3 kW aku kapasitesi var. Bence aku kapasitesi biraz daha yüksek olabilirdi.
Araçta bulunan elektrik motoru hem jeneratör hem motor olarak çalışıyor.