hocam merhaba.Elimde Skoda SYMPHONY cd çalar var. 2006 model skoda fabia nın cd çaları.Aux için araştırma yaparken senin yazını gördüm.Çok bilgim olmamasına rağmen arduino ve ttl bağlantıyı aldım bağlatımı yaptım.senin atmış olduğun yazılımları indirdim. tek tek denedim yazılımlar başarılı...