Recent content by ardacr57

  1. ardacr57

    Unisolder 5.2 Lehimleme İstasyonu

    Merhaba arkadaşlar, hepinizin bayramı kutlu olsun öncelikle. Kendim için unisolder lehimleme istasyonunu yapmayı düşünüyorum, zamanında yapanlar kullananlar, konu hakkında deneyimi olanlar biraz aydınlatıp tecrübelerini aktarabilirse sevinirim. Elinde fazlalık boş unisolder pcb’si bulunan varsa...

Çevrimiçi personel

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,379
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top