Merhaba arkadaşlar, hepinizin bayramı kutlu olsun öncelikle. Kendim için unisolder lehimleme istasyonunu yapmayı düşünüyorum, zamanında yapanlar kullananlar, konu hakkında deneyimi olanlar biraz aydınlatıp tecrübelerini aktarabilirse sevinirim. Elinde fazlalık boş unisolder pcb’si bulunan varsa...