Arama sonuçları

  1. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    Hocam tadımı kaçıran beni çok fazla uğraştan ve paradan kurtaran ilk mesajın ikinci linkindeki masa lambası çünkü Türkiye'de muadilleri gerçekten çok pahalı, yine her türlü yapılabilir ama çok çok daha fazla uğraşıcam üstüne sadece dışını almak istesem bile çok daha fazla para vermem gerekicek...
  2. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    Yurt dışı kapandığı için parçaları alamadım :)
  3. C

    Çinde NoteBook üretimi.. R.Feranec

    Bizim millette eskisi gibi tutuculuk yok hocam.
  4. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    Hocam size zahmet link atma şansınız var mı ben düzgün bir tane bulamadım, birde maaliyet olarak nasıl temudakinin tanesi 200'e geliyor
  5. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    O kısma gelince bi bakarım hocam ama zaten kod yazabiliyorum ince ayrıntıda yapmayı seviyorum ama yine de bi değerlendireceğim çok sağolun.
  6. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    Çok sağolun malzemeleri sipariş geçeyim ilerledikçe yine bilgilendiririm.
  7. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    Teşekkürler hocam peki, attığım esp32 versiyonu bu işe uygun mu başka mı önerirsiniz. Birde bu iletişim için bahsettiğiniz protokol için sunucu vs ihtiyacı yok dime cihazlar kendi aralarında bağlantı kurabilirler
  8. C

    Nasıl bağlı lamba yapabilirim?

    Dostlar selam, Friendship Lamp ürününden yapmak istiyorum. Eskiden Türkiyede yapıp satanlar vardı ancak kapatmışlar bendekilerde bozuldu bu yüzden kendim tekrar yapmak istiyorum. Yazılımcıyım, zamanında drone yaparken mikroişlemciler ve lehim gibi konularıda öğrendim altından kalkabileceğimi...

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,249
Mesajlar
148,433
Üyeler
3,788
Son üye
kanjero

Son kaynaklar

Back
Top