ekranlama

  1. Gokrtl

    Faraday Kafesi GND Hattına Bağlanır mı?

    Çoğunuzun bildiği, benim de ismini bilmeme rağmen neye yaradığını bu gün öğrendiğim Faraday Kafesi ile ilgili bir sorum olacak. Bu faraday kafesini devreye uyğuladığımızda tamamen boşlukta bir yapıdamı olacak yoksa bir yerinden GND hattına bağlayıp üzerindeki parazitleri bu hatta mı aktaracağız...

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,391
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top