gbp

  1. D

    TL 072 çok düşük çıkış veriyor

    Tl072 opamp kullanarak bir inverting amlifier yaptım girişe 300 khz sinüsoidal gerilim uyguluyorum.Kazanç 100. Giriş voltajı tepeden tepeye 100 milivolt ve çıkışta 10 volt bekliyorum ama çıkışa bakınca 10 volttan çok daha düşük bir seviye görüyorum.Nedenini bir türlü bulamadım.... sorun ne...

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,389
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top