gokrtl

  1. E

    Creative 4400 Yükses seste cızırtı ve bozuk bas sorunu

    Hayırlı günler abilerim. Buradan gördüğüm Creative 4400 ün kumanda şeması ile cihazımı çalıştıra bildim Ancak sorunum şu . Bas kısık ayarda bile yüksek çıkıyor fulleyince kendini yırtacakmış gibi çalıyor hoparlörler de potansiyo metre fuldeyken çok cızırtı yapıyor orta ayardada çok harika...

Forum istatistikleri

Konular
9,245
Mesajlar
148,396
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top