Gümrük problemi

erdemtr55

Üye
Katılım
3 Mart 2025
Mesajlar
333
Bugün ebay aldığım kargo geldi.Normalde 3.14 dolardan aldığım çip, faturanın üzeri çizlip 10 dolar yazılıp ,10 dolara göre gümrük yazmışlar.345 tl gümrük istediler ,bende iade ettim.Bu çipleri yüksek lisans tezimde kullanacaktım.Artık muadil veya yan sanayi olan versiyonlara bakacağız.Ama durumda artık yurtdışından birşey almacağım.
 
Belki itiraz prosedürü vardır. Ödeme belgesiyle birlikte müracaat edilir. Posta işleme bilmemne absürt daire başkanlığına bizzat ıslak imzalı belge sunup...
 
Bugün ebay aldığım kargo geldi.Normalde 3.14 dolardan aldığım çip, faturanın üzeri çizlip 10 dolar yazılıp ,10 dolara göre gümrük yazmışlar.345 tl gümrük istediler ,bende iade ettim.Bu çipleri yüksek lisans tezimde kullanacaktım.Artık muadil veya yan sanayi olan versiyonlara bakacağız.Ama durumda artık yurtdışından birşey almacağım.

Hangi işlemci yada entegreyi arıyordunuz?
 

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,242
Mesajlar
148,346
Üyeler
3,781
Son üye
AHMET ÇERLİ

Son kaynaklar

Back
Top