Deniz aşığı değilseniz sahile yakın yerleri önermem. Ben 10 yılı geçkin Antalyadayım. 10 kere gitmemişimdir denize.
Denize bir kaç defa gittikmi doyuma ulaşıyoruz. Hevesimiz kalmıyor. Heves bittikten sonra da asıl sorun başlıyor. NEM. Nem bana göre insanı sessizce kemiren bir şey. İnsanın...