Bu uygulama android içinde var. Google tabanlı.
“Ayarlar” menüsüne gidin ve burada “Konum ve Konum Hizmetleri” sekmesine ilerleyin.
Açılan ekranda “Deprem Uyarıları” seçeneğine tıklayın ve burada göreceğiniz düğmeye dokunun.
En son bırakın bu işleri denildiğinde resmi rakamlara göre 50 bin kişiden fazla insan öldü.
Bu olaya sadece rant açısından bakmaya devam edersek olası Marmara depreminde ölecek insan sayısını tahmin bile etmek istemezsiniz ki simüle edilmiş senaryolardaki sayılar insanın gece uykusunu kaçırır...
imdi...
ilk olarak kabul edilmesi gereken şey günümüz teknolojisinde kimse ama hiç kimse depremi tahmin edemez ve bunu oransal olarak veremez. İhtimallerden öte söz söyleyen herkes şarlatandır.
Biz ölümlüler bu deprem işininin detayına hakim olmayınca ortaya acayip görüşler çıkıyor. Oysa...
Bütçe belli olmadan tavsiyede bulunmak mümkün değil...
Yine de sınıflara ayırırsanız:
Bütçe sorun değil en kalitelisi olsun derseniz: Snap-on ve Gedore
Servet dökmem ama kaliteli istiyorum derseniz: 1/2 v3 3/8 için: İzeltaş ,Bosch,Wera, 1/4 takım için İzeltaşı tavsiye etmem onun yerine...
Matkap ucu yahu. Sadece yüksek devir için. Dremel 30 Bin devre kadar çıktığı için böyle bir şekli var.
Freze ucu gibi kullanılıyor.
https://www.dremel.com/tr/tr/p/spiral-kesme-ucu-2615056032?srsltid=AfmBOorcNNFzQkECMLJ9lss9LKOHomtgk8_3reM4iz3RQ-xsVkL4yz8_
Eğer profesyonel çalışıyor ve uzun süreler fare kullanıyorsunuz size şiddetle tavsiyem "Dikey Fare" almanız.
Karpal tünel sendromundan kendinizi korumuş olur ve ergonomik rahatlığa kavuşursunuz.
At eti yemenin bir kaç yönü var..
Dinen yemekte bir sakınca yok (mekruh herhalde?) Lakin bu konuda Türk insanın da cahillik had safhada At etini Domuz eti ile aynı zan ediyoruz. :yerlereyat1:
Kültürel olarak yemek biraz bizim Türkistan coğrafyası Türklerine mahsus.Anadolu'da kimse durduk...
1: Bu normal torna değil CNC Torna. Dolayısı ile hassasiyetlerin bu kadar olması normal. Nihayetinde imalatta kullanılan malzemeler CNC Freze ve dik işleme merkezlerinden farklı değil.
2: Pistonun oval olma sebebi özellikle iş zamanı piston aşağı inerken ve çıkarken pistonun Krank mili...
Senin arabada motor olduğuna şükrediyoruz. :yerlereyat1:
Yağ değişiminden sonra çıkan yağın içinde temiz bir mıknatıs gezdir birgün. Ayrıca tapa içine mıknatısı sonradan eklemek çok riskli.Eğer yerinden çıkarsa krank yağı çırparken mıknatıs çarpar. oda ya mıknatısı dağıtır yada olmadık yere...