Recent content by stratus

  1. S

    gruptaki arkadaşlara selamlar. sıteyi bu gün fark ettim. Asansör için 2x7 segment LCD gösterge...

    gruptaki arkadaşlara selamlar. sıteyi bu gün fark ettim. Asansör için 2x7 segment LCD gösterge üretmek istiyorum. acaba bu sayfadaki arkadaşlardan destek alabilirmiyim. LCD nin mantık açılımı ektedir.

Forum istatistikleri

Konular
9,249
Mesajlar
148,438
Üyeler
3,789
Son üye
Ack

Son kaynaklar

Back
Top