Bu yeraltı kablo işi gerçekten Türkiye şartlarına uygun değil. Benim atölyeye elektrik çekileceği zaman, çağırdım elektrikçiyi, o da kepçe operatörü bulmuş, 200 m kanal açtılar, kabloyu döşediler, sonra kapattılar. "Elektrik idaresine kroki, şema vermemiz gerekmiyor mu?" diye sordum. "Ne krokisi...