merhabalar çalışmakta olduğum bir projede senkron buck-boost converter devresi yapmaya çalışıyorum ilk olarak devreyı buck converter modda çalıştırmaya çalışıyorum ama ne yazık ki istediğim çıkış gerilimini elde edemiyorum. gerekli bobin ve kondansatör değerlerini interneten bulduğum...