Merhaba ender 3 pro ya program yapıtorum çıktı alıyorum sorunsuz sd kartı makinaya takıp çalıştırıyorum aradan 1 saat geçtikden sonra falan birden baskı ortasında duruyor ekrana müdahale edemyorum pot çalışmıyor ekranda donuyor lütfen yardımcı olurmusunuz şuan tek çözüm kapatıp açmak öyle...