address already in use

  1. T

    TCP sunucusunda "address already in use" hatası

    Berkeley soketlerini anlatan bir kitaptaki basit TCP sunucu örneğini yazdım ve sunucu çalışıyor. TELNET ile bağlanıyorum ve benim yazdığım mesajın aynısını sunucu bana geri gönderiyor. Ama eğer sunucuda bir değişiklik yapıp derledikten sonra sunucuyu tekrar başlatırsam "address alredy in use"...

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,392
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top