integratör

  1. C

    İntegral ve Türev Alıcı Opamp

    Merhabalar Basit bir sorum var bu devrelerde başlangıç anında kondansatörde bir Vc(0) gerilimi varsa ÇIKIŞ geriliminin formülü nasıl olur acaba??

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,389
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top