layout

  1. T

    Reinforced Insulation ve Creepage

    Merhaba, Şu anda yüksek voltajlı bir PCB tasarlıyorum. Bu tasarımı yaparken Reinforced Insulation'a dikkat etmem gerektiği ve PCB'de creepage bırakmam gerektiği belirtildi. Bu iki konuyu araştırdığımda bazı bilgilere ulaştım ancak yine de tam olarak neden kullanıldıklarını ve ne gibi olumlu...

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,248
Mesajlar
148,431
Üyeler
3,788
Son üye
kanjero

Son kaynaklar

Back
Top