- Katılım
- 24 Şubat 2018
- Mesajlar
- 25,785
BTK nın yer sağlayıcı biriminden, forumun alan adını kaydetme işlemi ile ilgili destek almak istedim. Bugün saat 14:30 da önce yer sağlayıcı sayfasındaki telefon numarasını denedim
Telefon doğrudan HATA sesi üretiyor, yani tanımlı değil. Sonra BTK ana sayfasındaki "iletişim" sayfasındaki telefon numarasını denedim.
Santral
(0312) 412 20 00
Operatöre geliyorum, ilgili birime aktarılıyorum ve telefon çalıyor, çalıyor açan yok, sonunda telefon suratıma kapatılıyor. Üç kere denedim, üçünde de telefona cevap veren yok.
Başka numaralar araştırdım. "Destek Hizmetleri Daire Başkanı" nın numarasını buldum
Birkaç kez aramayı deniyorum, cevap veren yok.
İstanbul BTK yı aradım, "biz sadece cep telefonu işlerine bakıyoruz, Ankara genel merkezi aramanız lazım" dedi. Durumu anlatınca İstanbul BTK da bir numara verdi.
0 312 412 12 00
Bu numarayı da defalarca aradım, cevap veren yok.
Yer sağlayıcı birimine ulaşmak için herhangi bir eposta adresi de belirtilmemiş iletişim sayfasında.
İyice tepem attı, CIMER'e şikayet yazayım dedim. CİMER ana sayfasından giriş yapacağım şikayetimi belirtmek için, ama giriş diyalogunda bug var, bana iki haneli tarih girmeme izin vermiyor. 29 yazacağım, 2 ve 9 u gün ve ay yapıyor !!!
An itibarı ile devletimizin bilişim alt yapısının genel özeti bu. Hizmet alamıyorsun, Şikayet de edemiyorsun!




Telefon doğrudan HATA sesi üretiyor, yani tanımlı değil. Sonra BTK ana sayfasındaki "iletişim" sayfasındaki telefon numarasını denedim.
Santral
(0312) 412 20 00
Operatöre geliyorum, ilgili birime aktarılıyorum ve telefon çalıyor, çalıyor açan yok, sonunda telefon suratıma kapatılıyor. Üç kere denedim, üçünde de telefona cevap veren yok.
Başka numaralar araştırdım. "Destek Hizmetleri Daire Başkanı" nın numarasını buldum
Birkaç kez aramayı deniyorum, cevap veren yok.
İstanbul BTK yı aradım, "biz sadece cep telefonu işlerine bakıyoruz, Ankara genel merkezi aramanız lazım" dedi. Durumu anlatınca İstanbul BTK da bir numara verdi.
0 312 412 12 00
Bu numarayı da defalarca aradım, cevap veren yok.
Yer sağlayıcı birimine ulaşmak için herhangi bir eposta adresi de belirtilmemiş iletişim sayfasında.
İyice tepem attı, CIMER'e şikayet yazayım dedim. CİMER ana sayfasından giriş yapacağım şikayetimi belirtmek için, ama giriş diyalogunda bug var, bana iki haneli tarih girmeme izin vermiyor. 29 yazacağım, 2 ve 9 u gün ve ay yapıyor !!!
An itibarı ile devletimizin bilişim alt yapısının genel özeti bu. Hizmet alamıyorsun, Şikayet de edemiyorsun!




