Delphi nasıl bir dil?

Pascal güzel dildir, 7 sene Delphi RAD üzerinde çalıştım.
Kötü yanı çok popiler değil , lisansı pahalı, delphi developer arayanlar çok az.
 

Çevrimiçi personel

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,379
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top