Under Ground
Aktif Üye
- Katılım
- 18 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 582
Buram buram da yanik kokuyor . Diğer hurdalarla kombin edip bir tane sağlam pompa çıkardım.
İşin komiği de elimde o kadar çok bozuk malzeme var ki hepsinden bir sağlam parça alip çalışan bir tane çıkartıyorum.Eskiden çok bobin sardım bu pompalara.
Takipteyiz timur hocam . Benim eski arabanın otomatikleri sektirmez yılda bir bozulurdu. Bir orjinal olan şoför kapısı bozulmadı satılıncaya kadar.Bugün hondayı servise götürdüm. Dört otomatik kilidin üç tanesı bozuk. Fiyat sordum tanesi 4000 TL dedi. Ulan iki sene önce benim arabanın TAMAMI 15 bin lira ediyordu İçlerindeki motorlar bozuk herhalde, bir bobin sarma projesi geliyor ...
Diğerleri değişmiştir büyük ihtimal yan sanayi ile . Onlar bir seneden fazla gitmiyor . Diğer kapılarda hareket ettirdiği parça daha uzun . Ondan bozuluyor demişti bir usta da .Bende de tek çalışan şoför kapısı. Niye öyle? Hepsi aynı motor değil mi?
Diğer kapılarda hareket ettirdiği parça daha uzun . Ondan bozuluyor demişti bir usta da
Geçen benim küçük kız nasıl bir kuvvetle kapı kolunu çektiyse iç taraftan neredeyse kapı kolu çıkıyormuş yerinden . Hadi bakalım kapı döşemesi sök. Nasıl bir sistemmiş. Kim nasıl yerine takiliyormus . Baya bir uğraştım.Hmm o zaman belki sadece bir sıkışma var. WD40 ile temizlemeyi deneyeyim bakalım.
Aynısı bizim nissana'da oldu sağ arka kapı hariç hiçbiri açılmıyordu tek tek söküp motorun üstündeki direksiyon yağı kutusundan 1 şırınga çekip gördüğüm ne kadar bağlantı elemanı varsa direksiyon yağı ile yağladım 1 senedir hiçbirisi ben açılmıyorum demedi.Bugün hondayı servise götürdüm. Dört otomatik kilidin üç tanesı bozuk. Fiyat sordum tanesi 4000 TL dedi. Ulan iki sene önce benim arabanın TAMAMI 15 bin lira ediyordu İçlerindeki motorlar bozuk herhalde, bir bobin sarma projesi geliyor ...
Bende yaptım o işlemi ama ben sıradan makine yağı kullanma gafletinde bulundum. Kışın en soğuk günlerinde yağ donuyor ve kapıların hiçbiri açılmıyor.Aynısı bizim nissana'da oldu sağ arka kapı hariç hiçbiri açılmıyordu tek tek söküp motorun üstündeki direksiyon yağı kutusundan 1 şırınga çekip gördüğüm ne kadar bağlantı elemanı varsa direksiyon yağı ile yağladım 1 senedir hiçbirisi ben açılmıyorum demedi.
ben her yere araçlar için üretilmiş yağlardan kullanırım her zaman en dayanıklı yağ kamyon/iş makinesi için üretilmiş yağlardır.Bende yaptım o işlemi ama ben sıradan makine yağı kullanma gafletinde bulundum. Kışın en soğuk günlerinde yağ donuyor ve kapıların hiçbiri açılmıyor.
Yağlayacakların dikkatine!
Kontak spreyi + dış fırçasıYav sen gerçekten ne yapıyorsun bu kartlara bize de anlat. İlk resimdekinden çok daha temiz görünüyor, yeni gibi
Hazır malzeme ile herkes çalışır. Çözümsüzlükten çözüm üretiyoruz