Recent content by koc_006

  1. K

    Bu bataryaları hangi pil şarj aleti ile şarj edebilirim.

    Tp4056 ile denersem bir sıkıntı yaşar mıyım. Tehlikeli bir durum. Patlama vs gibi
  2. K

    Bu bataryaları hangi pil şarj aleti ile şarj edebilirim.

    Merhaba , Elimde, eski bir siemens telefonundan çıkan batarya var 3 adet resimde görüldüğü gibi. Belki kapasitesi iyice bitmiştir ama bunu ben nasıl test edebilirim. Batarya üzerindeki etikette 3.6v 1800mah yazmakta. Bu bataryaları ni-mh şarj aleti ile ya da tp4056 şarj devresi ile şarj...

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,248
Mesajlar
148,431
Üyeler
3,787
Son üye
fotatik

Son kaynaklar

Back
Top