Dün monitörde durup dururken tek piksel gibi bir kalınlıkta yatay iki tane çizgi belirdi. Birbirlerinden birkaç piksek mesafede. Çizgilerin rengi ve parlaklığı istikrarlı değil, çizgi boyunca değişken. Windows PC'ye taktım, aynı çizgiler duruyor, yani sorun grafik kartı değil, monitör.
Acaba...