Teklif için teşekkürler. Ama bu hobi işi neticede, o yüzden kendim yapmak isterim :) Buradaki fabrika zaten form doldurmayı gerektiriyor, o yüzden bütün bileşenleri ayrı ayrı ölçüleri ile görüntüleyip ona göre formları dolduracağım. Pay bırakma deyince herhalde PVC kenar kaplama için diyorsun...