Saygıdeğer forum üyeleri merhaba,
Aranıza yeni katıldım. ESP32 tabanlı projeler yapıyorum ve artık kablo/jumper kullanmadan, modülleri PCB üzerindeki deliklere takıp pin header üzerinden lehimleyerek (through-hole) çalışmak istiyorum.
Şu anda ESP32 WROOM-32 ve bir TFT ekran kullanıyorum...