ADS1256 dan ve stm32 den vazgeçtik. esp32-s3 kartı ile yola devam edeceğiz. Biz burada ad8232 ile birlikte bir eeg sensörüde kullanmak istiyoruz. Ancak türkiyede bu sensör satılıyor mu bilmiyoruz. Robotistan, direnc.net, robo90, amazon gibi yerlerde de satıldığını göremedim.
Ayrıca projemiz şu...