ltspice

  1. taydin

    LTSpice da ilk simulasyon denemem

    Biraz önce LTSpice programını indirdim ve basit bir devreyi simule edeyim dedim. Sonuç hüsran :mad: MOSFET girişine 30 V luk DC kaynak bağlıyorum ve MOSFET sadece 5 küsür mA çekiyor. Bu nasıl olur yav?

Çevrimiçi üyeler

Çevrimiçi üye yok.

Forum istatistikleri

Konular
9,245
Mesajlar
148,404
Üyeler
3,784
Son üye
Gökçe

Son kaynaklar

Back
Top