N11 Müşteri Hizmetleri'nin araması

mikron24

Aktif Üye
Katılım
8 Ekim 2022
Mesajlar
732
Satın aldığım ürüne ait olumsuz yorum yapıyorum,1 yıldız veriyorum.
Sonra N11 Müşteri Hizmetleri (0850 333 0011) arıyor.
Acaba amaç nedir? Numara engelli olduğu için açıp konuşmadım.

Yorumda herhangi bir hakaret küfür veya sakıncalı olabilecek bir şey yoktu.
Durum neyse onu yazdım. Zaten yorumun amacı bu değil mi? diğer kullanıcılar okusun faydalansın.

Bir kaç gün sonra yorumu sildim. Sonra farklı kelimelerle yeniden yorum yaptım. Yine 3-4 defa aramış.

N11 Müşteri Hizmetleri'ni ilgilendiren kısım nedir?
Olumsuz yorumlara tahammül edemiyor mu?
Burada bir bit yeniği var. Olumsuz yorumlar silinecek site güllük gülistan olacak n11 itibarı korunacak öyle mi?

Çağrı merkezi +90850 333 0011 08503330011 850 333 0011
 
Son düzenleme:
açmadığınız telefon üzerinden niyet okuması yapmışsınız. ayrıca satıcının direkt arayabildiğine defalarca şahit oldum.
 
Amazon Türkiye'ye geldikten sonra N11 kendine çeki düzen vermeye başladı. Muhtemelen sizden bilgi alıp gerekirse durumu telafi etmek için aradılar.

Geçen sene aldığım 3D yazıcı filamentleriyle sorun yaşayınca iade almak istemeyen satıcı ile sorun yaşadım. N11 arayıp ürün tutarı kadar hediye çeki tanımlayacaklarını söyledi ve konu kapandı.
 
Satıcılarda müşterilerin bütün bilgileri oluyor. Siparişle ilgili istedikleri zaman arayabiliyorlar

Eğer numaraya ulaşabiliyorsa bu ciddi bir güvenlik zaafiyeti. Doğru olan satıcının çağrı merkezinden sipariş numarasını tuşlayarak arayabilmesi. Lakin N11, trendyol, hepsiburada gibi mecralarda zaten yasal iade süreniz var. Ürünün stokta olmaması veya ilgili rengin olmaması gibi bir durum öngörülmüyor cezası var diye biliyorum. (Tümünde var mı bilmiyorum) Yani satıcının alıcıyla ilgili tek yükümlülüğü ürünü alıcıya ulaştırması. Sizi aramasını gerektiren bir durum da söz konusu değil gibi.
 
''stoktan aynı gün kargo''dur ama ürün stokta yoktur tedarik için 2-3 bekleyebilir misiniz diye ararlar
''stokta kalmamış''tır siparişi biz iptal edersek ceza puanı alıyoruz siz iptal edebilir misiniz diye ararlar
''stokta yok'' şunu versek olur mu diye ararlar
her turlü arayabilirler, ararlar, aradılar!..
 
Ben olması gerekeni söylüyorum. Kişisel verilerin ihlal edilmesi, siber zorbalık bunun adı.

Satıcının tedarik sorunu beni ilgilendirmez açıkçası. Bazıları da bilerek kargoya vermiyor ürünü. Fiyatların arttığı dönemler. Karaborsacılık..
Birkaç kez oldu öyle satıcıyla mesaj yoluyla tartıştım.
 

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
5,994
Mesajlar
102,295
Üyeler
2,519
Son üye
Coby5

Son kaynaklar

Son profil mesajları

deneyci wrote on hakan8470's profile.
Sibonge uNkulunkulu ngokuhlukahluka asinike kona.

Bu hangi dil? :)
Lyewor_ wrote on taydin's profile.
Merhabalar. Elektrik laboratuvarınız varsa bunun hakkında bir konunuz var mı acaba? Sizin laboratuvarınızı merak ettim de :)
Lyewor_ wrote on taydin's profile.
Merhabalar forumda yeniyim! Bir sorum olacaktı lcr meterler hakkında. Hem bobini ölçen hemde bobin direnci ölçen bir lcr meter var mı acaba?
gruptaki arkadaşlara selamlar. sıteyi bu gün fark ettim. Asansör için 2x7 segment LCD gösterge üretmek istiyorum. acaba bu sayfadaki arkadaşlardan destek alabilirmiyim. LCD nin mantık açılımı ektedir.
deneyci wrote on TA3UIS's profile.
Selam.
Amatör telsiz lisansı nasıl alınıyor?
Lisansı olmayanı forumlarına almıyorlar. :)
Bilgi alamıyoruz.
Back
Top