N11 Müşteri Hizmetleri'nin araması

Katılım
8 Ekim 2022
Mesajlar
987
Satın aldığım ürüne ait olumsuz yorum yapıyorum,1 yıldız veriyorum.
Sonra N11 Müşteri Hizmetleri (0850 333 0011) arıyor.
Acaba amaç nedir? Numara engelli olduğu için açıp konuşmadım.

Yorumda herhangi bir hakaret küfür veya sakıncalı olabilecek bir şey yoktu.
Durum neyse onu yazdım. Zaten yorumun amacı bu değil mi? diğer kullanıcılar okusun faydalansın.

Bir kaç gün sonra yorumu sildim. Sonra farklı kelimelerle yeniden yorum yaptım. Yine 3-4 defa aramış.

N11 Müşteri Hizmetleri'ni ilgilendiren kısım nedir?
Olumsuz yorumlara tahammül edemiyor mu?
Burada bir bit yeniği var. Olumsuz yorumlar silinecek site güllük gülistan olacak n11 itibarı korunacak öyle mi?

Çağrı merkezi +90850 333 0011 08503330011 850 333 0011
 
Son düzenleme:
açmadığınız telefon üzerinden niyet okuması yapmışsınız. ayrıca satıcının direkt arayabildiğine defalarca şahit oldum.
 
Amazon Türkiye'ye geldikten sonra N11 kendine çeki düzen vermeye başladı. Muhtemelen sizden bilgi alıp gerekirse durumu telafi etmek için aradılar.

Geçen sene aldığım 3D yazıcı filamentleriyle sorun yaşayınca iade almak istemeyen satıcı ile sorun yaşadım. N11 arayıp ürün tutarı kadar hediye çeki tanımlayacaklarını söyledi ve konu kapandı.
 
Satıcılarda müşterilerin bütün bilgileri oluyor. Siparişle ilgili istedikleri zaman arayabiliyorlar

Eğer numaraya ulaşabiliyorsa bu ciddi bir güvenlik zaafiyeti. Doğru olan satıcının çağrı merkezinden sipariş numarasını tuşlayarak arayabilmesi. Lakin N11, trendyol, hepsiburada gibi mecralarda zaten yasal iade süreniz var. Ürünün stokta olmaması veya ilgili rengin olmaması gibi bir durum öngörülmüyor cezası var diye biliyorum. (Tümünde var mı bilmiyorum) Yani satıcının alıcıyla ilgili tek yükümlülüğü ürünü alıcıya ulaştırması. Sizi aramasını gerektiren bir durum da söz konusu değil gibi.
 
''stoktan aynı gün kargo''dur ama ürün stokta yoktur tedarik için 2-3 bekleyebilir misiniz diye ararlar
''stokta kalmamış''tır siparişi biz iptal edersek ceza puanı alıyoruz siz iptal edebilir misiniz diye ararlar
''stokta yok'' şunu versek olur mu diye ararlar
her turlü arayabilirler, ararlar, aradılar!..
 
Ben olması gerekeni söylüyorum. Kişisel verilerin ihlal edilmesi, siber zorbalık bunun adı.

Satıcının tedarik sorunu beni ilgilendirmez açıkçası. Bazıları da bilerek kargoya vermiyor ürünü. Fiyatların arttığı dönemler. Karaborsacılık..
Birkaç kez oldu öyle satıcıyla mesaj yoluyla tartıştım.
 

Forum istatistikleri

Konular
7,158
Mesajlar
121,560
Üyeler
2,896
Son üye
banbul

Son kaynaklar

Son profil mesajları

az bilgili çok meraklı
Prooffy wrote on semih_s's profile.
Merhaba, sizden DSO2C10 hakkında bilgi rica ettim. Yanıtlarsanız sevinirim...
Unal wrote on taydin's profile.
Timur Bey, Arduino kontrollü bir akü şarj cihazı yapmaya çalışıyorum. Aklımdaki fikri basit bir çizim olarak konu açmıştım. Özellikle sizin fikirlerinizi çok önemsiyorum.
hakan8470 wrote on Dede's profile.
1717172721760.png
Dedecim bu gul mu karanfil mi? Gerci ne farkeder onu da anlamam. Gerci bunun anlamini da bilmem :gulus2:
Lyewor_ wrote on hakan8470's profile.
Takip edilmeye başlanmışım :D ❤️
Back
Top