Recent content by kkzx86

  1. K

    PCB üretim basım hakkında

    Ayrica siz hangi siteden alisveris yapiyorsunuz? Yada forumda genel olarak.
  2. K

    PCB üretim basım hakkında

    Bir önceki yorumda bahsettiğim konu hakkında sizinde önerilerinizi duymak isterim hocam. Önereceğiniz kanal video kaynak vs. varmıdır öğrenmek için?
  3. K

    PCB üretim basım hakkında

    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Şimdi benim düşüncem şöyle 5 tane kendi ihtiyacım olanı basmayı planlıyorum.Kalan 5 tanede başka hazır varsa eğer basabileceğim belirli kartlar çizimleri varsa onlardan basmak istiyorum bir öneriniz var mı?
  4. K

    PCB üretim basım hakkında

    Saygıdeğer forum üyeleri merhaba, Aranıza yeni katıldım. ESP32 tabanlı projeler yapıyorum ve artık kablo/jumper kullanmadan, modülleri PCB üzerindeki deliklere takıp pin header üzerinden lehimleyerek (through-hole) çalışmak istiyorum. Şu anda ESP32 WROOM-32 ve bir TFT ekran kullanıyorum...

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,248
Mesajlar
148,431
Üyeler
3,787
Son üye
fotatik

Son kaynaklar

Back
Top