Gömülü Linüx -Raspberry Hakkında Detaylı Bilgiye İhtiyacım Var

Yüksek perfomanslı olmadıkları için demek
istiyorum.
Böyle bir şey yapacaksanız, kioks modu
olarak kurabilirsiniz. Pencere yöneticisi
çalışmadan sadece X server çalışır. Bunu
üstüne de sadece sizin ekran uygulaması
açılır.
 

Forum istatistikleri

Konular
9,241
Mesajlar
148,327
Üyeler
3,778
Son üye
tolgau

Son kaynaklar

Back
Top