@Ahmet söylenecek söz çok.
Biz önce kendimize saygı duymayı bilmiyoruz. Sonrasında yaptığımız işe saygı duymasını bilmiyoruz.
Bir ebeveyn düşünün. Çocuğu başarılı oldukça nasıl gururlanır.
Şimdi ebeveyn yerine fabrikayı (yani markayı), çocuk yerine de ürünü koy. Eğer bir marka piyasada sunduğu ürünlerin yıllara meydan okumasını, işini düzgün yapmasını sağlayabiliyorsa, yada senin anlattığım durumdaki gibi anlık kalıcı çözüm oluşturabiliyor da ne mutlu.
Araba tamir programlarının birinde Mercedes 1965 model (1955 de olabilir) bir parçası lazım oldu. Bulamadılar. Almanya'daki Mercedes fabrikaya ulaştılar. Fabrika şunu dedi. 1985 model (30 yaşını doldurmuş) öncesi araçların yedek parça tedariğini şu markaya ihale ettik. Oradan ulaşırsınız dedi ve parça bulundu.
Burda oturup düşünmemiz lazım. Şükür bugün de karnınız doydu ile bu iş biraz zor.