Röle bağlantısını nasıl yaparım?

@bolubeyi61 Sistemi yaptım, çalıştırdım ancak valfin artı ve eksi uçlarına belirttiğiniz şekilde bağladığım diyotlar aşırı ısınıyor. parmağı bile yakacak şekilde ısınıyor. neden olabilir?

1707656751559.png
 

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,374
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top