Kicad opamp sorunu

erdemtr55

Üye
Katılım
3 Mart 2025
Mesajlar
332
Selamın aleyküm arkadaşlar,
kicad de aşağıdaki gibi bir devre kurdum.
Opampla gelen sinüs 1v yükseltmek istiyorum.
Opamp dirençler üzerinden yükseltme izin vermiyor.Grafik çıkmıyor.



1778436481411.png

1778436514752.png
 

Forum istatistikleri

Konular
9,226
Mesajlar
148,147
Üyeler
3,771
Son üye
metes

Son kaynaklar

Back
Top