Kicad opamp sorunu

erdemtr55

Üye
Katılım
3 Mart 2025
Mesajlar
333
Selamın aleyküm arkadaşlar,
kicad de aşağıdaki gibi bir devre kurdum.
Opampla gelen sinüs 1v yükseltmek istiyorum.
Opamp dirençler üzerinden yükseltme izin vermiyor.Grafik çıkmıyor.



1778436481411.png

1778436514752.png
 

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
9,243
Mesajlar
148,360
Üyeler
3,781
Son üye
AHMET ÇERLİ

Son kaynaklar

Back
Top