nanovolt yükseltici

Bu ghz seviyesinde yükseltici herhalde, osiloskopda mı kullanıyor yoksa heberleşmede mi
 
Biz bunu gürültüsü az veya ihmal edilebilir amplifikatorlerimizde kullanıyoruz.@24Ghz.Daha farklı chiplerde var khz veya Mhz bantlarında kullandığımız LVDS veya simetrik veya tek çıkıslı olabiliyor.Normal ticari olarak satılan chiplerden değil.Çunki onlar istenilen spectleri cogunlukla karsılayamıyorlar.Karsılayanlarıda cok pahalı oluyor.Chip fiyatı olarak tanesine birkacbin dolar isteyebiliyorlar.
 
Biz bunu gürültüsü az veya ihmal edilebilir amplifikatorlerimizde kullanıyoruz.@24Ghz.Daha farklı chiplerde var khz veya Mhz bantlarında kullandığımız LVDS veya simetrik veya tek çıkıslı olabiliyor.Normal ticari olarak satılan chiplerden değil.Çunki onlar istenilen spectleri cogunlukla karsılayamıyorlar.Karsılayanlarıda cok pahalı oluyor.Chip fiyatı olarak tanesine birkacbin dolar isteyebiliyorlar.
Specleri merak ettik :) 24 GHz olanın bant genişliği ve NF ne kadar örneğin?
 

Forum istatistikleri

Konular
9,241
Mesajlar
148,328
Üyeler
3,778
Son üye
tolgau

Son kaynaklar

Back
Top