Yaptığım and gate transistör devresi neden çalışmıyor?

Soull

Yeni Üye
Katılım
29 Aralık 2022
Mesajlar
5
IMG_20221229_130905.jpg

Bu iki devre aynı değil mi?

Devrenin görüntüsü de bu
IMG_20221229_131639.jpg
 
Emetor cikisli devrede tuzaga dusmussun. Beyz direncine uyguladigin voltaj, bu direncte gerilim dusumu yapacak. 0.6v da BE arasinda kalacak arta kalan da emetorden cikacak.
 

Forum istatistikleri

Konular
9,244
Mesajlar
148,371
Üyeler
3,782
Son üye
nalburx

Son kaynaklar

Back
Top