Sercan
--
- Katılım
- 17 Mart 2019
- Mesajlar
- 6,164
Bana öyle geliyor ki motor, gece soğuk havada daha uzun süre beklediğinde akü zayıflıyor. Gündüz işe giderken bir miktar şarj olduktan sonra ise, gün içindeki ısıyla birlikte görece kısa sürede daha az zayıflıyor ve yormadan çalıştırıyor.
Benzinli motorda ateşleme sorunu olduğunda tekleme yapar, performans kaybı olur. Bunlar yoksa bobinde olma ihtimali de zayıflıyor.
Ben olsam akü ile başlardım.
Mesela komşunun aracından takviye yapma imkanın varsa, soğuk bir gecenin sabahında takviye ile çalıştırmayı dene.
İlk seferde çalışırsa, sorun net şekilde ortaya çıkar.
Benzinli motorda ateşleme sorunu olduğunda tekleme yapar, performans kaybı olur. Bunlar yoksa bobinde olma ihtimali de zayıflıyor.
Ben olsam akü ile başlardım.
Mesela komşunun aracından takviye yapma imkanın varsa, soğuk bir gecenin sabahında takviye ile çalıştırmayı dene.
İlk seferde çalışırsa, sorun net şekilde ortaya çıkar.
