AC-DC Çalışmıyor?

raunchytve

Yeni Üye
Katılım
27 Ağustos 2023
Mesajlar
8
Elimde 9V'luk AC Trafo Var IN4007 Köprü diyot ile AC-DC Devresi Yapmıştım Ancak Çıkış Kısmında 0.001V Gözüküyor. Multimetrenin Bozuk Olduğunu Düşünüyorum veyatta yanlış birşeyler yaptım aşağıya fotoğraf bırakıyorum.
 

Ekler

  • IMG_20240215_150131.jpg
    IMG_20240215_150131.jpg
    272.8 KB · Görüntüleme: 250
Trafonun uçlarını yanlış bağlamışsın. Şuan diyotlar üzerinde trafoyu kısa devre yapıyorsun.

Boştaki diyot uçlarına bağla. Diyotlar bozulmadıysa şuanki uçlardan tam dalga dc alacaksın.
 

Forum istatistikleri

Konular
9,248
Mesajlar
148,431
Üyeler
3,788
Son üye
kanjero

Son kaynaklar

Back
Top