BMW'den süspansiyon aboneliği

Eski arabalar degerlenir artik :gulus2:
 
Haber başlığı biraz clickbait olmuş. Mazda uzaktan çalıştırmayı abonelik sistemine çevirmiş.

Bu beni nedense daha az rahatsız etti ...

Eğer arabanın içinde bir START butonu varsa ve sadece ayda 5 dolar karşılığında çalışır hale geliyorsa bu çok gıcık bir durum. Düğme orada, parasını da verdim, niye çalışmıyor :kizgin1:
 
adamlar önce otomobili satıyor sonrasında ıvır zıvır ek özelliklerle bi de kiraya veriyorlar :katil1:
 
Bence yakında uzaktan erişimi olmayan cihazlar yine aranır olacak. Şirketin birinin serverları hacklenip bir sürü kullanıcının arabasına abuk subuk şeyler olunca, veta hackleneden öngörülememiş bir hatadan bir sürü insan mağdur olunca...

Otomobil Özgürlük demek, sahip olduğun malın istediğin işi yapmak için satıcıdan icazet alması aslında kabul edilemez bence.
 
Bence yakında uzaktan erişimi olmayan cihazlar yine aranır olacak. Şirketin birinin serverları hacklenip bir sürü kullanıcının arabasına abuk subuk şeyler olunca, veta hackleneden öngörülememiş bir hatadan bir sürü insan mağdur olunca...

Otomobil Özgürlük demek, sahip olduğun malın istediğin işi yapmak için satıcıdan icazet alması aslında kabul edilemez bence.
Buna katılıyorum ve ayrıca elektrikli araba furyasının da son bulmasını ümit ediyorum. Daha da ileri gidiyorum arabalardaki elektronik aksamların da azaltılması ya da abartılmaması gerektiğini savunuyorum.
 
Valla çok şükür, hiçbir lüks araba özentim yok.

BMW bir modelini standart bir süspansiyonla piyasaya sürüyormuş, ama isteyene ayda 30 dolar abonelikle :katil1: daha gelişmiş bir süspansiyon sistemini aktifleştiriyormuş. Hatta bir "deneme süresi" de veriyorlarmış abonelik bedelini bayılmadan. Aynı BMW, başka bir modelinde de standart olarak koltuk ısıtıcısı çalışmıyor, aylık abonelik bedeli ile aktive ediliyormuş. Lüks araba özentim oluşursa birden, o anda para da varsa, kesinlikle hangi markayı ALMAYACAĞIM belli oldu :)

Koltuk ısıtmayı düz bağlarsanız sonuç aşağıdaki gibi olabilir :D
 
Mazallah aylik odeme aksatilirsa adamin kicini bu sekilde yakabilirler. Teknik artik buna musait.
 
Son düzenleme:
Bu abonelik isleri cikinca, kiralama isleride artti. Ama bence bunun altinda yatan temel sebep ekonomik cokuntu degil gibi. Elektronikte ki gelismeyi kullanmaya calisiyorlar sanki. Birileride bunlari ucretsiz hale getirmeyi basarinca ortam degisebilir.

Satis stratejisi.
Arabayi aylik ucretle calistiracak hale gelince, crack ini cikarip piyasaya sur, crack i var bunun ucret odemiyorsun diye bol bol satmaya baslayinca , diger firmalarda kendi arabalarinin crack ini surer. Kaos iste , keyfini cikarmak lazim :gulus2:
 
Aynı çokun lacivertini apple yapıyor. ipad kullanıcıları 20 senedir hesap makinesine para ödedi veya reklam seyretti. 3. parti uygulama yükleme yasaktı, AB ceza kesti, şimdi serbest ama kulağı tersten tutturup yükle yükleyebilirsen diyor. Para kazanmada dünya devi. Güzel gözüküp sıfır beyin kapasitesine sahip kitleye hitap ediyor. Ben apple ürünleri kullanıyorum, popülerim diyen bir kitleye hitap ediyor. Sırf apple için adamlar huawei sistemlerini kilitlemeye çalıştılar daha büyük dev haline getirdiler. Apple ürünlerinden daha kaliteli ve ucuz sistemler çıkartıyorlar. Bahane olarak güvenlik gösteriliyor, iphone hackleri ortaya çıkınca üç maymunu oynuyorlar.

Almanlar, param var, şekilim dedirtmek için bu yöntem başarılı olur mu diye denemeye giriyorlar. Fakat batıyorlar. Çinlileri yüceltecekler. Çin, ülke dışına fabrika kurmayı yasakladı, eskiden çinliler teknolojilerimizi çalıyor diye dertlenirdi ülkeler, şimdi çinliler teknolojimizi çalmasınlar diye önlem alıyor. Alman arabalarının üst segment özellikleri çinlilerin alt segmentlerinde sunulmaya başladı. Hatalı stratejiler döner, dolaşır o fabrikaları vurur.

Eğitime, hızla ilerlemeye yönelik plan yapmayanların halini izleyeceksiniz. Almanlar konuya fransız kalıyor artık. Bu, konuya fransız kalmak deyimi bizde meşhur. Fransızdan basit bir kelime bile alsan, kavram karmaşasından, tartışmadan 2 santim ilerleyemezsin. Amaca yönelik değil, tartışmaya, kavram karmaşasına yöneltilen bir politikalar karmaşası içinde bu devletler batacak. Eğitimsiz, güzel görünme çabasında, çalışmadan çok para kazanma peşinde olan milletler ile elde edecekleri ne olabilir ki?
 
Haber başlığı biraz clickbait olmuş. Mazda uzaktan çalıştırmayı abonelik sistemine çevirmiş.

trend bu yöne yönlendi, clickbait'likten çıkması sadece zaman meselesi artık.
"hiçbir şeyiniz olmayacak ve mutlu olacaksınız"
 
Suçu kendinizde arayın.
Program yazıp güncelleyip eski sürümü iptal ediyorsunuz. :)
 
Otomobil gene lüks olaya giriyor biraz.

Basit GSM haberleşmede de dürüm farklı değil.
25 yıllık tuürkcell kullanıcısı olmama rağmen bu hafta vodafona taşımak zorunda kaldım numaramı.

1GB internet paketini geçen yıl 200 liraya kakmışlardı bana.
Hem evde hemde işte internete asla ihtiyacım olmuyor.
Neyse dedik devam ettiydik.

Bu yıl 350 500 arası minimum paket koyunca tepemin tası attı.
Vodafona gittim.
5GB paketi 145 TL ye nakil ile aldım.
145 TL ye nakil olmadan da alabiliyormuşsunuz.

Sürekli ses kesilmesi ve hat kopukluğu ses kalitesi düşüklüğü yaşadığımızdan şikayet eden arkadaş dün gece vodafonda pırıl pırıl ses duyduğunu söyledi üstelik.

Bir zaman sonra bunlarda yapmadıklarını bırakmayacaklar atlayacağım başka bir servise.

Arabada süper yeteneklere neden ihtiyaç duyar da insan en üst paketten araç satın alır hemde en üst segment markalardan.
Anlamış değilim.
35 yaşında reno europayı değiştirmeyecektim bile ABS ve kliması olsaydı.
Gittim endüşük paket egea aldım.
Ama 1.4 motor olmasına rağmen Europa 1.4 ün tadını vermiyor.

Direksiyon bile gerginlişk yaratıyor egeada.
Neden..?? Servo motor nedeniyle sanırım.
Europada fındık kadar bir taşın üzerinden geçsem direksiyonda tepkisini alabiliyor karşı hamle geliştiriyordum.
Bunda adam çiğnesen tepkisini göremiyorsun.
Eğimli yolda alıp başını bi tarafa gidiyor.
Yollarda asla dümdüz şerit takip edemiyorsun.
Rot balans demeyin çünkü sıfır araba.

Mümkün olsa ABS ve kliması olan hiç OTONOM yeteneği olmayan düz mekanik otomobil sahibi olmak istiyorum ahir ömrümde.
 
LG firması da monitörlerinde ekranda ne yaptığınızı isleyerek reklam göstermek istiyormuş.

 
Bu tip üretici taleplerine (reklam, abonelik vb) bir regülasyon getirilmesi gerekiyor.

Şu anlaşılabilir.
Monitörü ücretsiz ver sonra zaman reklam göster. :)
Veya reklam gelirinden monitör sahibinede bir pay versin.

Satın alınan monitörde reklam göstermek, çok saçma bir şey.
Alternatif temiz(!) monitör üreticileri olduğu sürece bunu tercih etmeleri kendi ayaklarına sıkmak olur.
 
Tüm arabaları sürdüm BMW harbi arabadır. Mercedes S600 dahi sürdüm birçok lüks araç, ama BMW en iyisiydi. Bu arada araç sevmem, demir yolu iyidir. Uzaksa uçak.
 
Tüm arabaları sürdüm BMW harbi arabadır. Mercedes S600 dahi sürdüm birçok lüks araç, ama BMW en iyisiydi. Bu arada araç sevmem, demir yolu iyidir. Uzaksa uçak.
İyi yada kötülüğünün kriteri nolaki?
Araba arabadır.
Motoru güçlü yada zayıftır.
Ivır zıvır ek kullanıcı konforu kriter olmamalı.
 
Mesela BMW Mercedesten daha rahat, tepkileri daha keskin. Mercedes yaşlı arabası ve abartı bir araç. S600de bile plastik noktalar vardı. BMW 520d modelini hatırlamıyorum daha kaliteliydi. Oturma pozisyonu bile daha iyi bir araç. Tabii en iyi araç uçak :)
 
Mesela BMW Mercedesten daha rahat, tepkileri daha keskin. Mercedes yaşlı arabası ve abartı bir araç. S600de bile plastik noktalar vardı. BMW 520d modelini hatırlamıyorum daha kaliteliydi. Oturma pozisyonu bile daha iyi bir araç. Tabii en iyi araç uçak :)
Ivır zıvır kullanıcı konforu onlar.
Arabayı araba yapan unsurlardan değil zannımca.
Evinize alacağınız koltuk içinde aynı şey geçerli. Konfor...!

Arabanın yakıtı tüketimi, motor gücü, frenleri, savrulması, aerodinamiği vs.. arabayı araba yapan unsurdur. Konfor araba unsuru değildir bence.
 
Valla bence hiç birisi önemli değil. Alıyorsun sıfır arabayı, 1000 km bakım, 5000 km bakım, 50 bin bakım, triger kayışı vs vs dünyanın parası gidiyor. Yeni araba, çok tuzlu kasko ve trafik sigortası ödüyorsun. Çok yüksek MTV ödüyorsun. Sonra arabanın bir tarafını sürtüyorsun, sonra diğer tarafını, izi kalıyor, bütün hevesin gidiyor, ama aylık taksitleri ödemeye devam ediyorsun. Tepesindeki anten kopuyor, yenisini soruyorsun bir tek tele 20 bin TL istiyorlar. Anahtarı kaybediyorsun, yeni anahtar 9000 TL.

Neticede ne işe yarıyor? Seni bir noktadan diğer noktaya daha kısa sürede götürüyor. Benim 2002 model Honda Civic de aynı şeyi yapıyor, üstelik çok daha düşük bir bedelle. Ben almayayım, teşekkürler :katil2:
 
iyi araba tamamen zevkler-renkler ve bütçe meselesi. bizim gibi devletin x3 vergi aldığı ülkelerde gerçekten çok varlıklı değilsen lüks arabaya binmek enayilik. yok yere ömründen giden zamanı her gün değer kaybeden bir teneke parçasına bağlıyorsun.
 

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
7,097
Mesajlar
120,929
Üyeler
2,875
Son üye
kobra

Son kaynaklar

Son profil mesajları

az bilgili çok meraklı
Prooffy wrote on semih_s's profile.
Merhaba, sizden DSO2C10 hakkında bilgi rica ettim. Yanıtlarsanız sevinirim...
Unal wrote on taydin's profile.
Timur Bey, Arduino kontrollü bir akü şarj cihazı yapmaya çalışıyorum. Aklımdaki fikri basit bir çizim olarak konu açmıştım. Özellikle sizin fikirlerinizi çok önemsiyorum.
hakan8470 wrote on Dede's profile.
1717172721760.png
Dedecim bu gul mu karanfil mi? Gerci ne farkeder onu da anlamam. Gerci bunun anlamini da bilmem :gulus2:
Lyewor_ wrote on hakan8470's profile.
Takip edilmeye başlanmışım :D ❤️
Back
Top