Kamyon tamirlerini de ibretle izliyorum. Kırılmış krank milini kaynakla tamir etmek dahil her türlü uzun vadede cortlayacak tamir işine dalmaktan çekinmiyorlar. Kafada takke, ayakta terlik, iş güvenliği hak getire
İlk mesajdaki videoda ve daha önce izlediklerimde dikkatimi çeken husus bu araçların şaselerinin, ön ve arka panellerinin sağlam olması. A sütunu, tavan vs. kısımlar da yeniden birleştirmesi kolay olsun diye temiz bir işçilikle belli yerlerden kesilmiş. Gördüklerim genelde japon araçları. Burada sanki japon araçlarını bir sebepten ucuza hurda olarak satın alabilmek için veya başka hukuki/ticari sebeplerle bilerek kesiyorlar da ülkede tekrar birleştirip piyasaya veriyorlar. Tabi can güvenliği meselesi ayrı bir konu.
Kim İslâm’da güzel bir çığır açarsa (güzel bir alışkanlık başlatırsa), onun sevabı ve kendisinden sonra ona uyanların sevapları, onların sevaplarından hiçbir şey eksilmeksizin ona da yazılır.
Merhaba Taydin bey,
Gruba spms serisi yapıcak mısınız?
ben 3 sargılı toroid ile 2 adet flyback sürücek bir devre yapmayı düşünüyorum.size soracak sorularım vardı?