Pakistanlıların ağır hasarlı araç onarımı

bu işin en üst noktası arthur tussik. çok daha kötü durumda arabaları ip gibi yapıyor. tabi arthur lüks araçlarla çalışıyor.

 
Kamyon tamirlerini de ibretle izliyorum. Kırılmış krank milini kaynakla tamir etmek dahil her türlü uzun vadede cortlayacak tamir işine dalmaktan çekinmiyorlar. Kafada takke, ayakta terlik, iş güvenliği hak getire :)
 
İlk mesajdaki videoda ve daha önce izlediklerimde dikkatimi çeken husus bu araçların şaselerinin, ön ve arka panellerinin sağlam olması. A sütunu, tavan vs. kısımlar da yeniden birleştirmesi kolay olsun diye temiz bir işçilikle belli yerlerden kesilmiş. Gördüklerim genelde japon araçları. Burada sanki japon araçlarını bir sebepten ucuza hurda olarak satın alabilmek için veya başka hukuki/ticari sebeplerle bilerek kesiyorlar da ülkede tekrar birleştirip piyasaya veriyorlar. Tabi can güvenliği meselesi ayrı bir konu.
 
İlk mesajdaki videoda ve daha önce izlediklerimde dikkatimi çeken husus bu araçların şaselerinin, ön ve arka panellerinin sağlam olması. A sütunu, tavan vs. kısımlar da yeniden birleştirmesi kolay olsun diye temiz bir işçilikle belli yerlerden kesilmiş. Gördüklerim genelde japon araçları. Burada sanki japon araçlarını bir sebepten ucuza hurda olarak satın alabilmek için veya başka hukuki/ticari sebeplerle bilerek kesiyorlar da ülkede tekrar birleştirip piyasaya veriyorlar. Tabi can güvenliği meselesi ayrı bir konu.
işçilik bedava, neredeyse. Dediğiniz gibi konteynıra sağlam 4 araba koymak yerine parçalanmış 10 araba koyup gönderiyorlar.
Can güvenliği mi? Yollar çok kötü ve kalabalık olduğu hız kavramı yok. Dolayısıyla kaza çok sorun olmuyor. Gerçi o taraflar için güvenlik kavramı bir anlam ifade etmiyor.
 
bunlar muhtemelen çinden veya başka gelişmiş ülkelerden hurda metal parasına gönderilen araçlar. bunları alanlar da bizim gibi aile arabası yapmıyor. köyden pazara meyve taşıyo, arabanın arkasına 2 keçi atıp satmaya götürüyor vs. adamların ticaretinin büyük kısmı bisiklet üzerinde taşımaya dayandığı ve bazen günlerce yol gittiklerini düşünürsek şu araç giriş seviyesi bir tüccar için çağ atlamak sayılır.
 
Kapsamlı bir dünya savaşı patladığında, çoğu endüstriyel tesis bombardımanlarla yok edilince ve sadece askeriyeye mahsus tesisler ayakta kaldığında, işte böyle insan el becerisinin en üst seviyede olduğu ülkeler varlıklarını rahatlıkla sürdürecek. Teknolojiye bağımlı olan ülkeler ise, bu Pakistanlıların şu anda rahatlıkla yaptıklarını, çok acı ve sıkıntı çekerek sıfırdan öğrenmek zorunda kalacak.
 

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
8,676
Mesajlar
141,722
Üyeler
3,467
Son üye
çınar

Son kaynaklar

Son profil mesajları

Abdullah karaoglan falcon_browning Abdullah karaoglan wrote on falcon_browning's profile.
selamın aleyküm ses sistemindeki cızırtıyı hallettınızmi
"Araştırma, ne yaptığını bilmediğinde yaptığın şeydir." - Wernher von Braun
“Kendi yolunu çizen kişi, kimsenin izinden gitmez.” – Nietzsche
Kim İslâm’da güzel bir çığır açarsa (güzel bir alışkanlık başlatırsa), onun sevabı ve kendisinden sonra ona uyanların sevapları, onların sevaplarından hiçbir şey eksilmeksizin ona da yazılır.
erdemtr55 taydin erdemtr55 wrote on taydin's profile.
Merhaba Taydin bey,
Gruba spms serisi yapıcak mısınız?
ben 3 sargılı toroid ile 2 adet flyback sürücek bir devre yapmayı düşünüyorum.size soracak sorularım vardı?
Back
Top