18650 Seri Şarj etmek

denge sağlandı mı?
Kusura bakmayın acil başka bir işim çıktı yazamadım. Denge sağlandı sorun yok şuan çok iyi çalışıyor ama bir süre şehir dışına dışına çıkacağım. Bu yüzden piller duracak. Yaklaşık 1 ay bakamayacagim. Nasıl muhafaza etmem gerekir?
 
Nasıl muhafaza etmem gerekir?
Uzun süre kullanılmayacak lityum iyon piller için %70 şarjda bekletmek gerektiğini okumuştum. Ancak 1 ay uzun bir süre değil, boş olmadığı sürece rahatlıkla saklanabilir diye düşünüyorum.
 

Forum istatistikleri

Konular
9,241
Mesajlar
148,325
Üyeler
3,778
Son üye
tolgau

Son kaynaklar

Back
Top