Dikkat - Tombik Balığı

frekans50

⁵⁰
Katılım
8 Ekim 2022
Mesajlar
1,635
Balıkçı "o palamut değil" demiyor. Bazısı da palamut diye satıyor.

Palamut zannederek alınan ucuz bir balık. Tombik balığı. Ekşi garip bir tadı var. Palamut gibi değil.

Screenshot_20250218_133102.jpg



 
Son düzenleme:
Bende yedim o kazığı. Tadı kötü. Sonuç olarak balıkçılara güvenim kalmadı. Büyük marketlerden alıyorum.
 
Ellerinden gelse tavuk etini de balık diye satar bizimkiler. Eminim şu anda ARGE sini yapıyorlardır :gulus1:
 

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,247
Mesajlar
148,430
Üyeler
3,787
Son üye
fotatik

Son kaynaklar

Back
Top