Pic18f4550

Evet Package Manager diye AYRI bir program var, onu da kurmak gerekiyor. sonra zip içerisindeki DHT11.mpkg dosyasını Package Manager ile açıp "Install package" diyorsun. Sonra da IDE den çıkıp tekrar giriyorsun ve derliyor :)

Biraz heyecan ve atraksiyon katmışlar bu projeye :katil2:
 

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
9,247
Mesajlar
148,424
Üyeler
3,787
Son üye
fotatik

Son kaynaklar

Back
Top