Herkese merhabalar, 25 m2 salonuma 3 Mayıs 2024 tarihinde sıfır 18000 BTU'luk Regal Inverter klima aldım ve klima yetkili servis tarafından montaj edildi. Montaj şeklini kısaca anlatmam gerekirse iç ünite ile dış ünite arasında 30-40 cm'lik beton örme bir duvar var. Evde bulunan ankastre tesisatımın maksimum bakır boru uzunluğu 2,5-3 metre. Oturduğum sitede dış üniteleri koymak için her 2 daireye 1 adet klima balkonu yapmışlar. Eklerde de fotoğrafları paylaştım. 3 Mayıs 2024'te montaj edilen klimayı Haziran aylarında sıcaklar başlayınca yavaş yavaş kullanmaya başladım ve daha önce oturduğum evlerde veya çalıştığım ofislerde deneyimlediğim klimaların performansının çok altında olduğunu gördüm. 18000'lik klima 25m2 lik salonu sabaha kadar soğutamıyordu ve her uyandığımda kan ter içindeydim. Servis talebi istedim Vestel yetkili servisten teknik arkadaşlar gelip baktılar ve montaj eden kişiyi telefonla arayıp konuştular. Klimayı hiç incelemeden ankastre tesisatımda kaçak olduğunu ve duvarın kırılıp veya karot deliği delinip baştan bir bakır boru tesisatı döşenmesi gerektiğini söyleyip gittiler. Ardından oturduğum sitenin yönetimiyle ve tekniğiyle konuştum ve bu kadar kısa mesafeli bir tesisatta bir kaçak olamayacağını söylediler. Tekrar servis talebi oluşturdum ve tam 24 Haziran 2024'e gün verdiler aradan neredeyse 2 ay geçti. Müşteri hizmetleriyle ve bana gelen teknik arkadaşların özel numarasından arayıp ettiğim kavgaları söylemiyorum zaten tahmin ediyorsunuzdur. Bugün 24 Haziran 2024'te tekrar bir yetkili servis geldi ve dış üniteden klimanın gazını kontrol etti ve tesisatımda kaçak falan olmadığını doğruladı. Son gelen yetkili servis te dış ünitenin yerini beğenmedi ve forma ''dış ünite aşırı sıcaktan defroza geçiyor'' notunu yazdı 26 derece havada ve gitti. Klimanın performansı ise şuanda ılık ile soğuk arası bir üfleme yapıyor. Bu alanda uzman dostlardan yardım bekliyorum. Bu firmanın yetkili servisi maalesef ki çok ilgisiz ve girdiği her evden hemen çıkma peşindeler. Eve getirmek için de zaten arayıp bir dünya tartışmak gerekiyor. Sizce sorun nerededir? Klimanın garantisinden vazgeçip özel servis ile işimi çözebilir miyim? Veya bu klimayı iade edebilir miyim haklarım neler? Bilgilendirirseniz çok sevinir ve duacınız olurum. Teşekkürler şimdiden.