Termal Macun Tavsiye

smyomekatronik

Aktif Üye
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
146
Merhaba, satın aldığım elektronik yükteki mosfetlerin termal macunlarını yenileceğim. Termal iletimi yüksek ve yüksek derecelerde çalışıp kurumayacak macun ne tavsiye edersiniz? Ruslar Arctic mx-4 kullanmışlar, benim bildiğim bu tür macunlar her sene değiştirilmesi gerekiyor.
 
Bunun ömründen emin değilim ama gayet iyi ürün. Jenerik kavanozda satılan beyaz termal macunlarla kıyasladığım zaman ölçülebilir bir fark çıktı.

Bu malzeme biraz daha kıvamlı. pc inceleyen youtuberlardan da daha uzun süre yüksek performans verdiğini duydum, kendimi ölçmedim ama.
 
Gd900 fena bir macun değil. Kalite olarak de mx 4, 5, 6 kullanabilirsiniz genelde 4 kullanılıyor
 

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
9,241
Mesajlar
148,324
Üyeler
3,777
Son üye
trdeveloper

Son kaynaklar

Back
Top