Firma aldığım ürünün faturasını geciktiriyor.

Status
Yeni mesajlara kapalıdır.
@Emrah_EEM sen firma yetkilisi misin? Forumda bu soruyu soran başka aradaşlarda var, o yüzden açıkça sorma ihtiyacı hissetim.

Eğer öyleyse burada gizli reklam ve rekabet etiğine uymayan bir durum ortaya çıkar ve bu suçtur. Daha da vahimi, bizzati potansiyel müşterilerin tarafından alenen yalan söyleyen bir firma konumuna düşersin.

1705418742988.png



Screenshot_20240116_182412.png

Screenshot_20240116_182427.png
 
Problemin çözülmüş olması buradaki arkadaşları neden bu kadar rahatsız etti anlamıyorum. Firma ürünü yollamış , sadece fatura müşterinin eline geç ulaşmış. Firma yetkilisi müşteriyi aramış , ilgilenmiş. sonuçta müşteri mutlu.

Burada yanlış olanın ne olduğunu anlayabilmiş değilim. Olay güzelikle sonuçlandığı için burada mutsuz olan insanların olması çok ilginç.

Müşteri bir çok kez sorun çözüldü ben mutluyum dedikçe yakında adamı döveceksiniz. Sen nasıl mutlu olursun diye. Bu nasıl bir mantık anlayabilmiş değilim.

İlk başta mutsuzdun , şimdi nasıl mutlu olursun durumuna gelmiş.

ilk başta yaşanan bir durumdan rahatsız olmuş kişi, daha sonra bu durum telafi edilmiş.

Bu yazılanları okuyanlarda zannedecek ki herkes her zaman eksiksiz tam bir hizmet veya ürün almış şimdiye kadar veya eksiksiz tam hizmet vermiş.

Bir durumdan dolayı rahatsızlık hasıl olmuş daha sonra bu durum telafi edilmiş.

Durum güzelikle neticelenmiş.

Keşke her firma , bir şekilde müşterisini yaşanan aksaklıklardan sonra bu şekilde ilgilense ve memnun etse. Bence takdir edilecek bir davranış.
kızmalarının sebebi o değil ki konu sahibi mesajlarını sildiği için cevaben uazışan mesajşarın yanlış bir algı oluşturmasına kızıyorlar

Ben de mesajların silindiğini gorunce benim cevaben verdiğim mesajlarda alıntılar var mesaj sahibi silmek istemiş diye kendi mesajlarımı sildim ama bu sekilde @Sercan abinin dediği gibi yanliş bir algı oluştu aynı şekilde yazdıgı bazı şeyler de benim firmayı savunmama cevaben di şimdi ortada birşey yokken yazmış gibi gözüküyor bu konuda haklı Mesajları silerken bu tarafını düşünmemiştim
 
Burada rekalm yapılmıyor. Ayrıca her hangi bir firmanın adıda geçmiyor. sadece bu kadar abartılı bir tepkinin verilmesi beni rahatsız etti. alan kişi olay benim için kapandı dedikçe konunun bu kadar uzamasının sebebini anlayabilmiş değilim.
 
Burada rekalm yapılmıyor. Ayrıca her hangi bir firmanın adıda geçmiyor. sadece bu kadar abartılı bir tepkinin verilmesi beni rahatsız etti. alan kişi olay benim için kapandı dedikçe konunun bu kadar uzamasının sebebini anlayabilmiş değilim.

Konu açıldığında firma adı da yazıyordu. Sende o başlıklar altında cevaplar verdin. Başlık sonradan değişti.

Benim 10 senem donanım editörü ve pazarlama uzmanı olarak ASUS, Chip, PCNet gibi firmalarda geçti. Neyin reklam olduğu az çok anlarım.

Bütün mesajlarında tek bir firmaya yönlendiriyor.
 
@coder bu yaptığın gerçekten çok garip oldu. Garip demekle yetiniyorum. Telefonla aradığımda üst perdeden cevaplar veriyorlar, Whatsapp'tan yazıyorum dönmüyorlar vs vs bir araba laf ettin. Endişelendiğini, bu tavırdan, duyduğun mutsuzluğu filan yazdın.

Sonra bunları silip, biz kendi kendimize kuruntu yapmışız gibi bir manzara çizdin.

Son mesajınla da bizi şizofren çıkartıyorsun...

---

İşin garibi insanlar mesajlarını düzenleyebilsin, ifadelerini güçlendirebilsin diye mesajları düzenleme ve silme konusunda @taydin limt getirelim dediğinde hayır, insanlar özgür olsun diye karşı çıkıp en çok topa giren de bendim. Şimdi buradan gol yiyorum...

---

Bugün konuyu okuyacak biri için; Sanırsın biz ekmek düşmanıyız. Rekabet olmasın diye uğraşıyoruz, 10 yetkili dağıtıcı olunca bunun avantajını yaşamayacağız. vs gibi bir algı oluşuyor.

Şunu netleştireyim;

Doğrudur, yanlıştır bilemem fakat @coder'in silinen mesajlarına göre, ortadaki tek sorun faturanın geç gelmesi değil. @coder muhatabına ulaşamamış ve ulaştığında da üst perdeden cevaplar duymuş. Fatura yasal süre aşılığ, 11. gününde halen kesilmemiş. Konu burada açılınca da PAZAR GECE 12'de @coder mucizevi şekilde muhatap bulmuş, üst perdeden konuşuyorlar dediği firma özür dilemiş vs.

Şu an halinden mutluysa benim sözüm yok ama bizde ekmek düşmanı şizofrenler değiliz. Dolayısıyla yorumlarımın gerekçesini de açıklama ihtiyacı hissettim.

Evimde 4 tane Siglent cihaz var.

Düzgün bir rekabet sebebi ile aldığımdan daha ucuza mal etseydim bende mutlu olurdum. Sırf rekabet olsun diye de böyle şeylere razı gelmeceğim için düşüncelerimi dile getirdim.
Aynen ya sanki biz durduk yere sırf zevk olsun diye firmayı linç etmeye kalkışmışız gibi oldu. Zaten biz her sabah kalkıp bugün acaba hangi firmayı linç etsek kimlerin ekmeğiyle oynasak diye düşünen psikopatlarız. Bu kadar ani dönüş ancak ya tehdit ya taltif ile olur. Biz bu mesajları senin haklı gördüğümüz tepkine destek olmak adına yazmıştık. Günün sonunda biz suçlu çıktık. @coder İstersen başlığı da değiştir "ufak bir yaramazlık yapan sempatik firmanın hikayesi" diye.
 
Konuya mesaj yazanlar mesajlarını değiştirebilir ve havada kalmış gibi görünen o mesajlar düzenlenebilir, böylece psikopat mesajlar gibi görünmezler, bunu yapmak zor mu acaba?

Eğer bu da külfet geliyorsa benim açtığım konulara mesaj yazmazsınız olur biter.

Konuya zaman ayırıp destek verenlere tekrar teşekkür ederim.
 
Ben burada firmanın geleceğini ve ekmek yediği kişileri de düşündüm, bunu garip olarak dillendirmek bence doğru değil.
Firma sorunu çözdüğü için mesajları düzenleme gereği duydum, aksi durumda o mesajlar aynen orada duruyor olurdu, bana destek verenlere de gerek özel mesaj gerek forum aracılığıyla da teşekkür ettim, buna sende dahilsin.

Mesajları düzenleme seçeneği sadece bana açık değil tüm forum üyelerine açık sanırım, yanlış anlaşılma hissi olan üyeler de değiştirebilir.
Konuya mesaj yazanlar mesajlarını değiştirebilir ve havada kalmış gibi görünen o mesajlar düzenlenebilir, böylece psikopat mesajlar gibi görünmezler, bunu yapmak zor mu acaba?

Eğer bu da külfet geliyorsa benim açtığım konulara mesaj yazmazsınız olur biter.

Konuya zaman ayırıp destek verenlere tekrar teşekkür ederim.

kızmalarının sebebi o değil ki konu sahibi mesajlarını sildiği için cevaben uazışan mesajşarın yanlış bir algı oluşturmasına kızıyorlar

Ben de mesajların silindiğini gorunce benim cevaben verdiğim mesajlarda alıntılar var mesaj sahibi silmek istemiş diye kendi mesajlarımı sildim ama bu sekilde @Sercan abinin dediği gibi yanliş bir algı oluştu aynı şekilde yazdıgı bazı şeyler de benim firmayı savunmama cevaben di şimdi ortada birşey yokken yazmış gibi gözüküyor bu konuda haklı Mesajları silerken bu tarafını düşünmemiştim

Sağol, tavsiyelerin için. Hiç aklıma gelmemişti; müthiş yaratıcı, ama firmayı haklı görüp yorumlarını değiştirenler dahi bundan pişman oluyor.

---

Kimse kusura bakmasın, ancak şunları bir daha yazacağım ve konuyu kendi adıma kapatacağım.

Firmanın çalışanları olduğu için, firma sayısının artması için vb. iyi olduğuna inanılan kazançlar için, erdemlerin yok sayıldığı bir durumu ben onaylamıyorum.

Aksine, işi buradaki gibi yaparak mazur görülen her firma, iyi ve etik hizmet alacağın diğer firmalara HAKSIZLIK ettiğin anlamına gelir.

---

Yarın işini iyi yapma gayretindeki firma, rekabet için çıkıp, sesi çıkana "kıyak geçeriz", "bir parmak bal çalarız" gibi ucuz ifadelerle firma itibarını daha da ucuza mal ederiz diye her türlü teraneyi yer.

Sonuç olarak zaten ite kaka ilerleyen ülke, bir adım ileri gidemez.

---

Rekabet dediğin, istihdam dediğin kim daha iyi kıvırıyor, kim çalışana asgari ücretten gösterip maaşını elden veriyor, ya da fare gibi çalışanın özlük haklarından, devletten ne tırtıklayabiliyorsaya falan döner.

Pardon, kime ne anlatıyorum, biz ülkece o virajı çoktan geçmiştik...

Neyse, arif olan meramımı anlaşılmıştır.

Kalın sağlıcakla.
 
Konunun hiçbir faydalı tarafı kalmadığından kilitlenmiştir. Konuyu açanın bir tek yalvarmadığı kaldı "sorunum çözüldü, lütfen kapatın" diye, hala konu diriltiliyor. Eminin herkesin zamanını kullanacağın daha iyi şeyler vardır.
 
Status
Yeni mesajlara kapalıdır.

Çevrimiçi personel

Forum istatistikleri

Konular
5,884
Mesajlar
100,421
Üyeler
2,492
Son üye
alikara3

Son kaynaklar

Son profil mesajları

gruptaki arkadaşlara selamlar. sıteyi bu gün fark ettim. Asansör için 2x7 segment LCD gösterge üretmek istiyorum. acaba bu sayfadaki arkadaşlardan destek alabilirmiyim. LCD nin mantık açılımı ektedir.
deneyci wrote on TA3UIS's profile.
Selam.
Amatör telsiz lisansı nasıl alınıyor?
Lisansı olmayanı forumlarına almıyorlar. :)
Bilgi alamıyoruz.
cemalettin keçeci wrote on HaydarBaris's profile.
barış kardeşim bende bu sene akıllı denizaltı projesine girdim ve sensörleri arastırıyorum tam olarak hangi sensör ve markaları kullandınız yardımcı olabilir misin?
m.white wrote on Altair's profile.
İyi akşamlar.Arabanız ne marka ve sorunu nedir.Ben araba tamircisi değilim ama tamirden anlarım.
* En mühim ve feyizli vazifelerimiz millî eğitim işleridir. Millî eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lâzımdır. Bir milletin hakikî kurtuluşu ancak bu suretle olur. (1922)
Back
Top