Firma aldığım ürünün faturasını geciktiriyor.

Status
Yeni mesajlara kapalıdır.
Bu adil olmuş :) ben seni böcek yaptım benimle beraber, sen de ikimizin yaptığına denyoluk dedin. Beni biraz daha denyo yaptın ama kabul :). Hem hiç denyoluk yapmadan da bu çöplüğün kokusu çekilir mi :p?

Dikkat edersen, şahıs olarak sana ya da bana ithafen yazmadım. Aynı şekilde yazdıklarını da alegorik anlatım olarak düşündüm. Bunları yapan birileri var diye o kümenin haklı olduğunu çıkartalım demek istedim. Zaten yanlış anlaşılabilir diye hemen ifadeyi değiştirdim, ama sen yakalamışsın. :D
 
Şahsen bende güvenip, alışveriş yapmam.

Günlerdir hasta olan muhasebeci, Pazar gece yarısı 12'de fatura kesip, firma yetkilisi yine aynı saatte özür dileyince sorun kişi özelinde çözülebiliyor.

Peki sorun toplum önünde konuşulmasıydı ne olacaktı, resmi süresinde kesilmeyen fatura aylar sonra mı kesilecekti ya da kesilecek miydi?

Ben kabul etmiyorum ama aldığım mesajlara (sinyallere) göre toplumca "gecikmeyi" insanlık hali olarak mazur görmek gerekiyor. Lafın özü ıslanmadan, muzdan vazgeçmeyi öğretiyor toplum... :D
 
Firma sahibi hatasını düzeltmiş. müşteriyi arayıp bilgi vermiş. her firmada hatalar /aksaklıklar olabilir.
Önemli olan aksaklık olduğunda çözüm bulabilmesi , burada firma üzerine düşeni yapmış.
 
Firma sahibi hatasını düzeltmiş. müşteriyi arayıp bilgi vermiş. her firmada hatalar /aksaklıklar olabilir.
Önemli olan aksaklık olduğunda çözüm bulabilmesi , burada firma üzerine düşeni yapmış.
Üzerine düşen 1 hafta içerisinde faturayı kesip göndermekti. Bu bizzat kendi vazifesi. Olay foruma taşındıktan sonra gece 12de sorunun çözülmesi firmanın üzerine düşen değil. Bir sorunu müşteri tantana çıkarmadan düzletmiyorsa bir firma üzerine düşeni yapmış olmuyor sadece mecbur kaldığı şeyi yapıyordur.
 
ben işlerin nasıl geliştiğini bilmiyorum, fakat işin sonunda müşteri mutlu olduysa firma üzerine düşeni yapmıştır. Eğer firma ilgisiz kalsaydı , telefonları cevap vermeseydi. o zaman müşteriyi mağdur etmiş olurlardı. Mevcut durumda bir aksaklık olmuş , firma müşteri ile çözüm bulmuş ve sonunda müşteri olaydan mutlu ayrılmış. Keşke her firma yaşanan olumsuzluk ve hatalar karşısında bu kadar ilgili ve çözüm odaklı davransa.
 
ben işlerin nasıl geliştiğini bilmiyorum, fakat işin sonunda müşteri mutlu olduysa firma üzerine düşeni yapmıştır. Eğer firma ilgisiz kalsaydı , telefonları cevap vermeseydi. o zaman müşteriyi mağdur etmiş olurlardı. Mevcut durumda bir aksaklık olmuş , firma müşteri ile çözüm bulmuş ve sonunda müşteri olaydan mutlu ayrılmış. Keşke her firma yaşanan olumsuzluk ve hatalar karşısında bu kadar ilgili ve çözüm odaklı davransa.
Sizin adınıza çok sevindim. Ama ben almayayım.
 
Keşke her firma yaşanan olumsuzluk ve hatalar karşısında bu kadar ilgili ve çözüm odaklı davransa.
Ölümü gösterip sıtmaya razı etmek denir bu cümleye. Fakat ben sıtmaya da razı gelmeyen sağlıklı bir toplum arzusundayız.

Mesela merak ediyorum firma bu aksaklığa tedbir olarak, otomatik filan fatura kesen bir mekanizma geliştirdi mi? Çözüm diye konuştuğumuz şey, firmanın işleyişi toplum önünde konuşulunca, anlık geçiştirme de olabilir. Bu bir çözüm değil geçiştirmedir.
 
firma ne yaptı bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla sadece bir gecikme olmuş. Bunun dışında ürünü hemen kargoya vermiş , müşteriye hızlı cevap vermiş ve aksiyon almış.
biraz önce yazdığımı tekrar etmek istiyorum keşke her firma müşterisi ile bir gecikme yada aksaklık yaşandığında bu kadar ilgili davransa.
 
Whatsapp mesajı vardı. Herhalde onları görmedin. Oradaki mesajlara göre pekte ilgi göstermemiş.

Aynı şeyleri söylüyorsun aynı cevapları vermek durumunda kalıyorum.

Firmanın kendi kusurunu örtme gayreti, sorun çözmesi demek değil.

Umuyorum firma işletmecisi de olaya senin gibi bakmıyordur.
 
firma ne yaptı bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla sadece bir gecikme olmuş. Bunun dışında ürünü hemen kargoya vermiş , müşteriye hızlı cevap vermiş ve aksiyon almış.
biraz önce yazdığımı tekrar etmek istiyorum keşke her firma müşterisi ile bir gecikme yada aksaklık yaşandığında bu kadar ilgili davransa.
Sanırım biz "helal olsun muhteşem bir firmaymış, herkes oradan alışveriş yapmalı" demeden her söylenene aynı şeyleri yazıp cevap vermeye devam edeceksiniz ve bu kısır döngüden kurtulamayacağız. O zaman ben herkesi bu dertten kurtarayım. HELAL OLSUN MUHTEŞEM BİR FİRMAYMIŞ, HERKES ORADAN ALIŞVERİŞ YAPMALI.BİZ BÖYLE BİR FİRMA GÖRMEDİK.
 
Konunun gelişiminden, gecikmenin sebebinden ve firmadan bağımsız kendi fikrimi ifade edeyim;

Distribitörler de bu sektörün önemli bir parçası. Sayılarının artması hepimizin çok faydasına. Siglent'in Türkiye'de 3 distribitörü var. Bu firma da bir tanesi ve ben isterim ki 5 tane olsun, 10 tane olsun, rekabet artsın.

Firmayla bugüne kadar bir alışverişim olmadı, olayın gelişimi de hoş değil. Ama somut olayda ben bir art niyet olduğunu düşünmüyorum, daha çok alt kademe personelin ihmalkarlığı/işgüzarlığı olmuş gibi. Zira, hiç bir distribitör faturasız işlem yapma riskine girmez. Özellikle de müşteri bu konuda ısrarcı olduğunda. Bu şekilde bir kazancı olmayacağı gibi çok büyük yaptırımlara maruz kalır. Firma sahibi de öğrenince bu yüzden hızlıca müdahale etmiş ve sorunu çözmüş görünüyor.

Ben bu tür davranışlar süreklilik arz etmediği sürece, bu firma da dahil sektördeki tüm firmaların ilke olarak hoşgörü ile desteklenmesi, tek bir olayla idam edilmemesi hepimizin yararımıza. Bu olay bu firma için sadece bir dikkat uyarısı benim için.
 
somut olayda ben bir art niyet olduğunu düşünmüyorum, daha çok alt kademe personelin ihmalkarlığı/işgüzarlığı olmuş gibi. Zira, hiç bir distribitör faturasız işlem yapma riskine girmez.
Neden böyle olmuştur bilemiyorum ama ben de faturasız işlem riskine gireceğini düşünmüyorum. Yanlız böyle birşeyin bir kez bile oluyor olması bir sıkıntı yaratıyor. Yarın bir başkasının başına gelmeyecağinin garantisi yok. İşgüzar personelden kaynaklandığını kabul etsek bile 10 gün boyunca kimse bunun farkına varmamış ve buraya yazılmasa belki bir 10 gün daha farkına varılmayacaktı. Kimse dememiş buna niye fatura kesilmedi diye. İlla olacak diye demiyorum ama yarın başka birisi başka bir sorun yaşayabilir. Art niyet başka birşey işleyişin düzgün olmamasından kaynaklı sorun başka birşey. Daha önce benzer bir sorun yaşamıştım. Bir yerden alışveriş yapmıştım online olarak. Bir ürün eksik geldi. Web sitesinden iade talebi oluşturdum. Birkaç kez mail attım falan. Bekledim bir süre ama tık yok. En son buraya yazdım. Firmayla aynı şehirde olan bir arkadaş gidip firmayla konuşmuş adamlar hemen ilgilenmişler ve ertesi gün iadem yapıldı ve sorunum çözüldü. Arkadaş çok ilgililerdi falan dedi hatta. Sorunumun çözülmesine sevindim fakat düşündüm madem hiçbir elektronik iletişim yolunu ve sitenizi kontrol etmeyeceksiniz o zaman niye internet üzerinden satış yapıyorsunuz. Daha sonra oradan bir daha alışverişim olmadı. Yani iyi niyette bir yere kadar. Sonuçta ben bu firmayla alışveriş yapıyorum arkadaşlık yapmıyorum.
 
bana fatura, fiş, yazılı bi kagıt bile vermediler. geç olsun varsın.

sizin fatura irsaliye yerinede geçmiyormu adam nasıl risk alıp kargoladı onu hayret
 
Mağdur olan ve mağduriyeti giderilen bendim, benim için konu kapandı. :) Satıcı hatanın farkına varıp ( hata ne ise öyle ya da böyle pek bir önemi kalmadı artık ) telafi etti ve özür diledi ( tekrar belirtmiş olayım ).

Aynı hatalı yoldan yürümeye devam ederse firmanın itibarı tamamen zedelenir ve iş yapamaz hale gelir. Bana öyle gerçekten de kasıtlı kötü niyetli bir firma izlenimi vermedi açıkçası son yaşananlardan sonra, belki forumdaki mesajları okudu o yüzden hatasını telafi etti diyeceksiniz, belki doğrudur ama en azından bunu yapmış olması da bir şeydir, boşver banane, nasıl olsa dolandırıcıyım, benim için önemi yok da diyebilirdi ama doğru olanı seçip, olması gerektiği gibi duyarlı davranıp firmanın itibarını geleceğini de düşünerek hatayı telafi edip özür de diledi, demek ki firmanın itibarını geleceğini düşünüyor, bu kadar firmayı yermek bence bu saatten sonra fazla kaçıyor. :dusun1:

18.000 TL lik ürünü aynı gün kargoya vermesi de firmanın bir artısı oldu bence, ürün olması gerektiği gibi sıfır, güzel bir paketleme ve sorunsuz olarak geldi.
 
Son düzenleme:
Ilk yazdigin mesajlari hatirliyorum da, sanirim firma kendisini affettirmek icin bir seyler yapmis ve basarili olmus. :D
 
@coder bu yaptığın gerçekten çok garip oldu. Garip demekle yetiniyorum. Telefonla aradığımda üst perdeden cevaplar veriyorlar, Whatsapp'tan yazıyorum dönmüyorlar vs vs bir araba laf ettin. Endişelendiğini, bu tavırdan, duyduğun mutsuzluğu filan yazdın.

Sonra bunları silip, biz kendi kendimize kuruntu yapmışız gibi bir manzara çizdin.

Son mesajınla da bizi şizofren çıkartıyorsun...

---

İşin garibi insanlar mesajlarını düzenleyebilsin, ifadelerini güçlendirebilsin diye mesajları düzenleme ve silme konusunda @taydin limt getirelim dediğinde hayır, insanlar özgür olsun diye karşı çıkıp en çok topa giren de bendim. Şimdi buradan gol yiyorum...

---

Bugün konuyu okuyacak biri için; Sanırsın biz ekmek düşmanıyız. Rekabet olmasın diye uğraşıyoruz, 10 yetkili dağıtıcı olunca bunun avantajını yaşamayacağız. vs gibi bir algı oluşuyor.

Şunu netleştireyim;

Doğrudur, yanlıştır bilemem fakat @coder'in silinen mesajlarına göre, ortadaki tek sorun faturanın geç gelmesi değil. @coder muhatabına ulaşamamış ve ulaştığında da üst perdeden cevaplar duymuş. Fatura yasal süre aşılığ, 11. gününde halen kesilmemiş. Konu burada açılınca da PAZAR GECE 12'de @coder mucizevi şekilde muhatap bulmuş, üst perdeden konuşuyorlar dediği firma özür dilemiş vs.

Şu an halinden mutluysa benim sözüm yok ama bizde ekmek düşmanı şizofrenler değiliz. Dolayısıyla yorumlarımın gerekçesini de açıklama ihtiyacı hissettim.

Evimde 4 tane Siglent cihaz var.

Düzgün bir rekabet sebebi ile aldığımdan daha ucuza mal etseydim bende mutlu olurdum. Sırf rekabet olsun diye de böyle şeylere razı gelmeceğim için düşüncelerimi dile getirdim.
 
Problemin çözülmüş olması buradaki arkadaşları neden bu kadar rahatsız etti anlamıyorum. Firma ürünü yollamış , sadece fatura müşterinin eline geç ulaşmış. Firma yetkilisi müşteriyi aramış , ilgilenmiş. sonuçta müşteri mutlu.

Burada yanlış olanın ne olduğunu anlayabilmiş değilim. Olay güzelikle sonuçlandığı için burada mutsuz olan insanların olması çok ilginç.

Müşteri bir çok kez sorun çözüldü ben mutluyum dedikçe yakında adamı döveceksiniz. Sen nasıl mutlu olursun diye. Bu nasıl bir mantık anlayabilmiş değilim.

İlk başta mutsuzdun , şimdi nasıl mutlu olursun durumuna gelmiş.

ilk başta yaşanan bir durumdan rahatsız olmuş kişi, daha sonra bu durum telafi edilmiş.

Bu yazılanları okuyanlarda zannedecek ki herkes her zaman eksiksiz tam bir hizmet veya ürün almış şimdiye kadar veya eksiksiz tam hizmet vermiş.

Bir durumdan dolayı rahatsızlık hasıl olmuş daha sonra bu durum telafi edilmiş.

Durum güzelikle neticelenmiş.

Keşke her firma , bir şekilde müşterisini yaşanan aksaklıklardan sonra bu şekilde ilgilense ve memnun etse. Bence takdir edilecek bir davranış.
 
@coder bu yaptığın gerçekten çok garip oldu. Garip demekle yetiniyorum. Telefonla aradığımda üst perdeden cevaplar veriyorlar, Whatsapp'tan yazıyorum dönmüyorlar vs vs bir araba laf ettin. Endişelendiğini, bu tavırdan, duyduğun mutsuzluğu filan yazdın.

Sonra bunları silip, biz kendi kendimize kuruntu yapmışız gibi bir manzara çizdin.

Son mesajınla da bizi şizofren çıkartıyorsun...

Ben burada firmanın geleceğini ve ekmek yediği kişileri de düşündüm, bunu garip olarak dillendirmek bence doğru değil.
Firma sorunu çözdüğü için mesajları düzenleme gereği duydum, aksi durumda o mesajlar aynen orada duruyor olurdu, bana destek verenlere de gerek özel mesaj gerek forum aracılığıyla da teşekkür ettim, buna sende dahilsin.

Mesajları düzenleme seçeneği sadece bana açık değil tüm forum üyelerine açık sanırım, yanlış anlaşılma hissi olan üyeler de değiştirebilir.
 
Status
Yeni mesajlara kapalıdır.

Çevrimiçi üyeler

Forum istatistikleri

Konular
5,885
Mesajlar
100,432
Üyeler
2,493
Son üye
cym247

Son kaynaklar

Son profil mesajları

gruptaki arkadaşlara selamlar. sıteyi bu gün fark ettim. Asansör için 2x7 segment LCD gösterge üretmek istiyorum. acaba bu sayfadaki arkadaşlardan destek alabilirmiyim. LCD nin mantık açılımı ektedir.
deneyci wrote on TA3UIS's profile.
Selam.
Amatör telsiz lisansı nasıl alınıyor?
Lisansı olmayanı forumlarına almıyorlar. :)
Bilgi alamıyoruz.
cemalettin keçeci wrote on HaydarBaris's profile.
barış kardeşim bende bu sene akıllı denizaltı projesine girdim ve sensörleri arastırıyorum tam olarak hangi sensör ve markaları kullandınız yardımcı olabilir misin?
m.white wrote on Altair's profile.
İyi akşamlar.Arabanız ne marka ve sorunu nedir.Ben araba tamircisi değilim ama tamirden anlarım.
* En mühim ve feyizli vazifelerimiz millî eğitim işleridir. Millî eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lâzımdır. Bir milletin hakikî kurtuluşu ancak bu suretle olur. (1922)
Back
Top